
Oddeliť osobný život od pracovného je veľmi dobrý nápad, má to veľa výhod, rodina nebude zaťažovaná pracovným procesom a vy budete mať čas aj na svoj súkromný život. To sa dá vyriešiť, ak si pri zakladaní firmy vyberiete namiesto kamennej kancelárie virtuálnu. Náklady na jej prevádzku tvoria iba zlomok toho, čo by ste zaplatili za prenájom priestorov za rok.
Obavy z nelegálnosti nie sú namieste, virtuálne sídlo sa dá riadne zapísať do OR a ŽR a všade tam, kde je potrebné firmu zviditeľniť, napríklad kvôli kontrolám z daňového úradu. Menej peňazí vynaložíte na nájom, evidenciu, posielanie a preberanie pošty, a to sú sumy, ktoré môžete vynaložiť na virtualne sidlo firmy iné, možno dôležitejšie úkony. Ak si vaša práca nevyžaduje prítomnosť v kancelárii počas celého dňa, nie je nutné si kamennú kanceláriu prenajímať.
V Bratislave je možnosť získať virtuálne sídlo rovnako jednoducho ako napríklad v Komárne, iba s menšími rozdielmi v sumách za jeho zriadenie a používanie. Služby sú tiež podobné, vy tak môžete byť oveľa flexibilnejší a viac využívať aj internet a všetky technické vymoženosti, ktoré máme k dispozícii.
V Komárne si záujemca o virtuálne sídlo môže vybrať viazanosť na 1rok a vtedy je poplatok 30,-eur za mesiac, ak sa rozhodne sídlo využívať 2 roky, tak poplatok je vo výške 28,-eur mesačne. Poštová schránka a jej zriadenie je zahrnutá v cene. Ďalšie preberanie a následné preposielanie pošty je možné za 10,-eur mesačne a ostatné voliteľné služby, napríklad skenovanie sú už spoplatnené sumou 9,- eur za mesiac.
Podnikatelia v Bratislave za zriadenie sídla pri viazanosti 1rok zaplatia 17,-eur na mesiac a 12,-eur pri viazanosti na 2 roky. Rovnaká cena ako v Komárne je za preberanie a preposielanie pošty, teda 10,-eur mesačne, poštová schránka je takisto v cene a 9,- eur sa platí za ostatné voliteľné služby. Nuž, z toho vyplýva, že niet nad čím premýšľať, virtuálne sídlo je určite finančne výhodnejšie.